Rozhovor se Šardou Čmelikovou / ŠÍMa

13.11.2008 09:47

Tento unikátní rozhovor, Vám přinášíme se Šárkou Čmelíkovou

Co si Šarda myslí o AKTIVEDu?
Konečně nějakej dobrej nápad, jak si užít zábavu

Co tě napadlo jako první, když si slyšela AKTIVED??

Proč má mít oddíl název 3. oddílu.... Ale jinak mi to přišlo jako celkem dobrej název..

Jak by si si představovala schůzky??

Zábavný... něco na co by se dobře vzpomínalo a po čem bych domů mohla přijít spokojená... prostě ten slibovanej adrenalin..

 Těšíš se na první víkendovku?? máš strach co se bude dít?

Celá říčná.. ne já se těším úplně nejvíc.... Zase bezva lidi pohromadě a to co si na nás kdo připraví to už je maličkost...

 Jaký je tvůj největší adrenalinový zážitek?

Zapomínšá že jsem čmelíková... u mě se to adrenalinem jen hemží... toho je víc... Velkej adrenalina  zážitek byl tandemovej seskok a nebo dkyž jsme jeli svratku a před tím prudkým úsekem jsem dostala větví po palici to byl taky zážitek velice adrenalinového tipu..

Co by si vzkázala lidem, kteří uvažují o vstupu do naší skupiny?

No ať se přidaj... bláznů není nikdy dost..

—————

Zpět


Kontakt

skupina AKTIVED

Eldorádo, středisko Staré město

ŠÍMa 777 989 449
Čmelák 775 733 325