Přihlášení k plnění odborností / ŠÍMa

05.01.2009 19:25

 

Powered by Wufoo

—————

Zpět


Diskusní téma: Přihlášení k plnění odborností / ŠÍMa

Datum: 15.01.2009

Vložil: šarda

Titulek: :)

myslel si tudle neděli co už byla nebo neděli další? já že žádnej imail nemám..:D

Odpovědět

—————

Datum: 08.01.2009

Vložil: lůůůca

Titulek: mnoo..

mám takovej mírnej problém...:D ..nejsem si zcela jistá, že jsem natukala ten můj mail úplně správně...:D...trošku amatér, no...mám se radši přihlásit znovu? :D

Odpovědět

—————

Datum: 08.01.2009

Vložil: ppppppp

Titulek: Re: mnoo..

trošku????krapet víc:))))ach ty gympláci,cooo?:)))ani psát vás tam nenaučej...hrůza:))))řčjmřčjmřčřčřčřčřčřčřčýžžžžžžžžžžžžžžžžžžž-kocour vám tu taky
nechal vzkaz:D:D:D:D:Dšardo,kde jsi?potřebuju přeložit kocourův text...!!!:)))no ale makej ty malej mizero...:))))))

Odpovědět

—————

Datum: 09.01.2009

Vložil: péŤa

Titulek: Re: Re: mnoo..

píp píp píp ERROR! ERROR! Zadejte prosím znovu a srozumitelněji..:D

Odpovědět

—————

Datum: 09.01.2009

Vložil: ppppppp

Titulek: Re: Re: Re: mnoo..

no to mam ale překladatele plechovku:)))))taká šunka stará,viď ?:)))chce to už novější model:)))))

Odpovědět

—————

Datum: 09.01.2009

Vložil: šarda

Titulek: Re: Re: Re: Re: mnoo..

Ti to připomenu..:D :D TS .. až si do nějakýho novýho modelu bouchneš... uvidíš.. ti to envrátí a ješt ěbudeš neštastnej.. protože nebud co? nebude žádná modřina.:D

Odpovědět

—————

Datum: 08.01.2009

Vložil: Šima

Titulek: Re: mnoo..

juknu se na tvůj mail a řeknu ti potom, jestli je správný ju, ale klido se jinak můžež přihlásit znovu to nevadí, já si tu starou přihlášku potom smažu:-))) a co ty petře? ty se na nic přihlašovat nebudeš?? a co ty martine ty si povídal, že by si rád na toho webmástra?? a stále nemám tvoji přihlášku, tak šup šup, at to sviští

Odpovědět

—————

Datum: 09.01.2009

Vložil: lůůůca

Titulek: Re: Re: mnoo..

Tak bááájo :) ...tak já zkusím trefit na podruhý to příjmení :D:D:D

Odpovědět

—————

Datum: 09.01.2009

Vložil: pppppp

Titulek: Re: Re: mnoo..

to chce čas...eště na to možná dojde...:)))

Odpovědět

—————

Datum: 07.01.2009

Vložil: šarda

Titulek: dotaz

Co obnáší ten webmaster?:P

Odpovědět

—————





Kontakt

skupina AKTIVED

Eldorádo, středisko Staré město

ŠÍMa 777 989 449
Čmelák 775 733 325